fredag 7 mars 2014

Lev i nuet!

Det är en bra sammanfattning av Mickes föreläsning, eller snarare hans sätt att väcka många i publiken. Jag bara håller med! För några år sedan bestämde jag mig för att bara se saker ur en positivt synvinkel, att se glaset som halvfullt och inte som halvtomt. Det är inte så lätt alltid och jag får påminna mig själv om det ibland. Men jag tror att det verkligen förändrar, både mig och andra i min omgivning, både i skolan och privat. Och jag tror att jag lockar fram en och annan sol :)

Andreas väckte många nya tankar hos mig. Tänk vilken makt google har! Tänk om de skulle sälja, jag tror att företaget är undervärderat!

Under dagen har jag även fått se mina härliga kollegor i nya situationer och det har varit fantastiskt. Vad duktiga de är! Jag blir så glad! Det är underbart att vi kan lära av varandra. Ett stort tack till er alla för en härlig dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar